Страници

1 януари 2018 г.

За много години

Отмина още една година. На Кръстовден (14 септември) се изпълниха 4 години, през които се подвизавам в моята църква. Отецът в неговия Facebook профил сигурно е отправил официалните благопожелания. Аз мога да говоря само в лично качество.

Желая дълъг, благоденствен и мирен живот, здраве, спасение и успехи във всички добри начинания на отец Роман (Арнаучков), нашите свещопродавки Сийка и Босилка и техните семейства! Сърдечно ви благодаря, че ме изтърпяхте и тази година! Простено, простете!

Отправям същите пожелания и към всички духовници (епископи, презвитери и дякони) и църковни служители посетили нашия храм. Радвам се, че съм ви срещнал! Молете се за мен, грешния!

На тези, с които Бог пожела да ме срещне през годината "по служба" желая здраве и утеха. Не можете да върнете времето, нито да промените станалото. Доброто, което сте видели, научили и получили да ви подкрепя за напред. Нека кандилото в душите ви никога не угасва.

И накрая - има още едни важни хора. Тези, които работят на празник защото така трябва или нямат друг избор. Искам да честитя Новата 2018 година на тези, които работиха ...

  • ... на Разпети петък и Възкресение Христово
  • ... на Бъдни вечер и Рождество Христово
  • ... вечерта на 31 декември
  • ... в Новогодишната нощ и 1 януари

Благодаря ви! Бъдете живи и здрави!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар